نشست مشترک بهزیستی استان قزوین و مخابرات منطقه‌ای

نشست مشترک بهزیستی استان قزوین و مخابرات منطقه‌ای برای رفع مشکلات خطوط تلفنی ۱۴۸۰ و ۱۲۳ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین، نشست مشترکی میان مدیرکل و مدیران بهزیستی استان با مدیر مخابرات منطقه قزوین با هدف بررسی و رفع مشکلات خطوط تلفنی سامانه‌های ۱۴۸۰ و ۱۲۳ برگزار شد.  

غلامرضایی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در این دیدار با تأکید بر اهمیت خط تلفنی ۱۲۳ اورژانس اجتماعی گفت: این خط محوری است که عموم شهروندان قابلیت دسترسی به آن را دارند و ماهانه حدود دو هزار تماس در زمینه رصد آسیب‌های اجتماعی از طریق این خط برقرار می‌شود.  

وی همچنین به نقش خط ۱۴۸۰ صدای مشاور اشاره کرد و افزود: مشاوران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در حوزه‌های مختلف روانشناسی پاسخگوی مردم هستند و این خط به عنوان یکی از مهم‌ترین خدمات مشاوره‌ای بهزیستی شناخته می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از همراهی شرکت مخابرات، به کندی شبکه و مشکلات ارتباطی اشاره کرد و گفت: این مسئله موجب نارضایتی ارباب رجوع شده و امیدواریم با همکاری مخابرات منطقه‌ای، راه‌حل مناسبی برای رفع این مشکل پیدا شود.

کد خبر 162579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد